poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Psia szafa - akcesoria spacerowe.


W końcu pozbierałam wszystkie rzeczy spacerowe, wyregulowałam, ułożyłam i sfotografowałam. Niestety na obecną chwilę nie posiadam lustra, więc musicie zdzierżyć fotki robione telefonem.



OBROŻE :

1, 2, 3. Warsaw Dog,  4, 5, 6. Kudłaty art,   7. Trixie, 8. Hurtta lifeguard, 9. Gadżeciaki,10. Weehee, 11. Super dog, 12. Wildwoof, 13. Rogz, 14. Lupine, 15. Hurtta outdoor.

SZELKI I SMYCZE:

1, 2, 3, 4, 5. Hurtta, 6. Ruffwear, 7. Smycz a amo z biedronki, 8, 9. Rogz, 10. Hurtta, 11. Trixie, 12. Lupine, 13. Hurtta.


INNE:

1. Ocieplacz hurtta, 2. Przeciwdeszczówka hurtta, 3. Kamizelka chłodząca hurtta, 4. Softshell hurtta, 5. Kapok hurtta, 6. Buty trixie.

1 komentarz:

  1. Ja się boję zajrzeć do pudeł mieszczących w sobie psią garderobę...
    Bardzo fajna kolekcja, śliczna kolorowa

    OdpowiedzUsuń