niedziela, 7 lutego 2016

Plany na rok 2016.


Wiem, że dałam ciała z tą notatką, dziś jest już 7 luty, a ja dopiero zabieram się do napisania naszych planów na rok 2016. :)
Początek roku zaczęłyśmy ostro - na mikołajki w ramach prezentu zabrałam Di na indywidualny trening agi. Z psa mogę być dumna, ze sobą samą gorzej. Na pewno będziemy rozwijać się dalej pod tym względem, ale to dopiero od wiosny. Na razie intensywnie ćwiczymy, to co można samemu, buduję jeszcze większą motywację, wdrążamy różne komendy, etc.
 24.01 wybrałyśmy się na trening przywołania do DogPointa. Di nie ma i nie miała z tym problemu, pojechałyśmy ze względu socjalki, pracy w rozproszeniach i aby sprawdzić same siebie. Jestem dumna, ale o tym w innej notatce.
Prócz tego na facebooku dołączyłyśmy do kilku wydarzeń - 1500km w ciągu roku, 50 sztuczek, masa mięśniowa i wyzwanie sztuczkowe na luty.
Z większych imprez - zapisałam nas na kilka semi, myślę, że będzie więcej. Na razie skupiam się na zdaniu prawajazdy, aby ułatwić dojazd.
23.04 seminarium obedience z Magdą Łęczycką. W sumie nie wiążę większych planów z obi. Wybieramy się głownie, aby dobrze się bawić, zaczerpnąć inapiracji i nauczyć się czegoś, bo myślę, że przyda mi się to do pracy z Di.
 22.05 - brainwork z Alexandrą Budrel. Jadę ze względu na odmianę. Na pewno będziemy się dobrze bawić i ... nauczymy się, co robić, gdy matce nie chce się ruszyć tyłka, a pies się nudzi.
28.08 seminariu motywacja z Paulą Gumińską. Po co i dlaczego na motywację, chyba nie muszę nikomu tłumaczyć.
Na wiosnę także zaczynamy kurs posłuszeństwa podstawowego. Nasze treningi będą odbywać się indywidualnie. Poprowadzi nas Magda ze szkoły DogPoint.
 Czyli jak zauważyliście - ten rok nie zaczął się nudnie i mam nadzieję, że będzie taki do samego końca oraz, że nasze plany nie ulegną żadnym zmianom.

1 komentarz:

  1. Ja niestety nie wybieram się na żadne z tych semi. Ale mam nadzieję, że dokładnie je opiszesz!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń