poniedziałek, 30 listopada 2015

Obroże grubeła.

Ostatnio robiłam porządki w naszej garderobie, dużo obroży sprzedałam. Po zliczeniu tego, co zostało - dostałam lekkiej depresji, bo wcześniej było tak kolorowo ;). Dlatego może św. Mikołaj coś przyniesie, jeśli mały piesek będzie grzeczy.
W tej notce miało być podsumowanie listopada, ale... przełożę to na inny dzień, bo dziś dopiero 30, może jeszcze coś ciekawego się wydarzy, Di coś załapie, albo nauczy się nowej sztuczki. Tak więc przechodzę do garderoby. W sumie są jeszcze szele i smycze, ale dodam cały zbiór, gdy szafa zostanie zaktualizowana.

1. ROGZ snake - bardzo lubię tą obrożę, jest to nasza pierwsza obroża rogzowa, ale myślę, że nie ostatnia. Tak naprawdę rzadko stawiam na obroże z łańcuszkiem, ale ta mnie urzekła.
2. ROGZ snake - ta sama obroża, co wyżej, lecz w kolorze limonkowym. Gdy wszyscy mieli oczojebny żółty, ja musiałam postawić na coś bardziej oryginalnego.
3. Hurtta - nie sądziłam, że będę miała kiedykolwiek obrożę pod kolor szelek, nie lubię takich kompletów. Ale niestety, stało się. Jest to nasza jedyna obroża na zatrzask.
4. Dostyle - totalna porażka zamówieniowa, inaczej sobie ją wyobrażałam, miała być cieńsza, bo 2,5cm, a wysłali... ciut ponad 3cm. Moje grube wygląda jak pitbullek w niej :).
5. Lupine - pierwsza i nie ostatnia, polujemy na trzy wzory od nich, ale zawsze inne, ważniejsze rzeczy stają na drodze.
6. Kudłaty art - kocham to połączenie kolorystyczne, pomarańcz + róż.
7. Dogstyle - Jedyna obroża z tej firmy, która wygląda dokładnie tak, jak sobie wyobrażałam. Teraz wiem, żeby stawiać na taśmy wyszywane, bo są naprawdę bardzo trwałe.
8. Super dog - kolory są ok, ale nie tak piękne, jak dawniej. Mam pewien senstyment do tej obroży.

Mamy prócz tego jeszcze trzy, których na zdjęciu nie ma - m.in. papisiowa obroża Di, która leży w bezpiecznym miejscu, obrożę furkidz z serii activ oraz kudłatego arta, który... zginął gdzieś w domu wraz z adresówką i id holderem. 


4 komentarze:

  1. Zakochałam się w obroży Superdog,urocze te słoniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta obroża od Dogstyle, CUDO ♥ Te małe, kolorowe sówki mnie wprost urzekły ♥
    Ogólnie jest bardzo kolorowo i bardzo ładnie, ale co się dziwić. Stylówa zawsze musi być ;)
    Pozdrawiam ciepło, ściskam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zbiory! I tak sporo tego macie, w każdym razie na pewno więcej niż my :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie obróżki bardzo mi się podobają :D W jakim programie zrobiłaś tą grafikę? Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń